The Death of Slim Shady (Coup de Grâce) Album

Eminem ، 19 Songs ، 64:28

The Death of Slim Shady (Coup De Grâce)

درمورد آلبوم The Death of Slim Shady (Coup de Grâce)

مرگ اسلیم شدی (تیر خلاص) (انگلیسی: Eminem – The Death of Slim Shady (Coup de Grâce) Album ) دوازدهمین آلبوم استودیویی رپکن آمریکایی امینم است. این آلبوم در ۱۲ ژوئیه ۲۰۲۴ توسط افترمث اینترتینمنت، شیدی رکوردز و اینترسکوپ رکوردز پخش شد. این آلبوم توسط امینم به همراه Dem Jointz، Fredwreck، Cubeatz، Cole Bennett و همکاران مکرر او دکتر دره و لوئیس رستو تولید شده است. این آلبوم شامل همکاری‌هایی با White Gold، Sly Pyper، JID، Dem Jointz، Ez Mil، Bizarre، Skylar Grey، Big Sean، BabyTron و Jelly Roll است.

امینم در چندین آهنگ موفق خود مانند “My Name Is” (1999) و “The Real Slim Shady” (2000) به آلتر ایگوی خود، Slim Shady اشاره کرد. تصویر اسلیم شیدی مترادف با نحوه ظاهر شدن امینم به عنوان یک مرد جوان روی صحنه و ویدیوها از جمله موهای بلوند سفید شده او است. این شخصیت تحریک‌آمیز توسط تایم در سال 2002 به‌عنوان «طرف‌نمایی کابوس» و «شناسه فانتزی خشمگین» توصیف شد.

 

آلبوم Eminem – The Death of Slim Shady (Coup de Grâce) Album

 

در 19 مارس 2024، تهیه کننده و همکار قدیمی دکتر Dre در برنامه Jimmy Kimmel Live فاش کرد! که امینم در حال کار بر روی آلبوم استودیویی بعدی خود بود و این آلبوم در سال 2024 منتشر خواهد شد. در 26 آوریل، در طول رویداد پیش نویس NFL 2024 در زادگاهش دیترویت، او ویدئویی را به سبک نمایش جنایی واقعی Unsolved Mysteries به اشتراک گذاشت که این سوال را مطرح می کند “چه کسی اسلیم شیدی را کشت؟” خبرنگاری که کت سنگر پوشیده است، دشمنانی را که Shady در طول سال‌ها ساخته است، فهرست می‌کند و رپر 50 Cent در مورد این شخصیت اظهار نظر می‌کند. این تیزر همچنین دارای کلیپ هایی از “نام من است”، “سایه باریک واقعی”، و “بدون من” (2002) بود. آلبوم و تاریخ انتشار آزمایشی در پایان ویدیوی طولانی 56 ثانیه ای به همراه فرصتی برای ذخیره پیش از ضبط اعلام شد.

یک آگهی فوت جعلی برای اسلیم شیدی در شماره 13 مه روزنامه دیترویت فری پرس به عنوان تبلیغ برای آلبوم ظاهر شد. امینم با لباس‌های لباس و ماسک هاکی به‌عنوان شخصیت باریک سایه‌اش به تصویر کشیده شده است، در حالی که در آگهی ترحیم می‌خوانیم: «در نهایت، همان چیزهایی که به نظر می‌رسید ابزاری بودند که او استفاده می‌کرد، به کارت‌های تلفنی تبدیل شدند که وجودی را تعریف می‌کردند که فقط می‌توانست به‌طور ناگهانی و وحشتناک به وجود بیاید. وجود پیچیده و شکنجه‌شده او به پایان رسیده است و میراثی که او از خود به جا می‌گذارد به اندازه نحوه ترک این شخصیت از این جهان نزدیکتر نیست.»

در 21 مه 2024، امینم یک پست رمزآلود در رسانه های اجتماعی خود منتشر کرد که حاوی یک ویدیو با یک چت iMessage خطاب به “همه مخاطبین” با پیام “…و برای آخرین ترفند من!” امینم عکس‌های پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود را تغییر داد تا با شکلک‌های خرگوش کلاهی که در این پست استفاده شده بود، مطابقت داشته باشد. پس از این پست، طرفداران در شبکه های اجتماعی به بیان نگرانی ها و تئوری های خود در مورد احتمال بازنشستگی امینم پرداختند.

برای دسترسی کامل به اشتراک نیاز داری
keyboard_arrow_up
0
سبد خرید شما
  • No products in the cart.