YS BEFORE RODEO Album

Travis Scott ، 12 Songs ، 50:02

DAYS BEFORE RODEO

“Days Before Rodeo” دومین میکس‌تیپ رپر آمریکایی، تراویس اسکات است. این میکس‌تیپ به‌طور مستقل در تاریخ ۱۸ آگوست ۲۰۱۴ در حساب SoundCloud او منتشر شد. میکس‌تیپ شامل حضور مهمان‌هایی از جمله ریچ هومی کوآن، یانگ تانگ، تی.آی، The 1975، بیگ شان، میگوس و پی‌وی لانگ‌وی است. تولید این اثر توسط خود اسکات و همچنین مایک دین، ونداگورل، مترو بومین، دی‌جی داهی، ساوت‌ساید، لیل سی، آدیو کلیک، چارلی هندسوم، اف‌کی‌آی ۱ست، وینیلز، آلن ریتتر، آنتونی کیلهوفر، لکس لوگر، اوز، سایک سنس، تانه رونو و جی هیل انجام شده است. این میکس‌تیپ به‌عنوان دنباله‌ای بر میکس‌تیپ debut اسکات، Owl Pharaoh (۲۰۱۳) و به‌عنوان پیش‌درآمدی برای اولین آلبوم استودیویی او، Rodeo (۲۰۱۵) عمل می‌کند.

Travis Scott – DAYS BEFORE RODEO

به مناسبت دهمین سالگرد، این میکس‌تیپ از طریق ککتوس جک و اپیک رکوردز در تاریخ ۲۳ آگوست ۲۰۲۴ در رسانه‌های استریم منتشر شد که شامل سازهای بازسازی‌شده و حذف یک ویژگی مهمان از تی.آی است. نسخه دیجیتال لوکس این آلبوم به‌طور انحصاری در وب‌سایت اسکات در دسترس است و شامل ده آهنگ اضافی است که در نسخه اصلی قرار نگرفته بودند. نسخه لوکس شامل حضور مهمان‌هایی از یانگ تَگ سه بار، کوایوو، پلی‌بوئی کارتی و مایک دین است. پس از انتشار مجدد، این میکس‌تیپ در رتبه دوم جدول بیلبورد ۲۰۰ آمریکا قرار گرفت و ۳۶۱,۰۰۰ واحد معادل آلبوم را جابه‌جا کرد که از این تعداد ۳۳۱,۰۰۰ فروش خالص آلبوم بود. در چهارمین هفته ردیابی آلبوم، این میکس‌تیپ به رتبه اول جدول صعود کرد و ۱۵۶,۰۰۰ واحد معادل آلبوم اضافی جابه‌جا کرد که ۱۴۹,۰۰۰ عدد از آن‌ها نسخه‌های وینیل بودند.

Travis Scott – DAYS BEFORE RODEO

در ۱۱ ژوئیه ۲۰۱۴، اسکات اولین تک‌آهنگ میکس‌تیپ را با عنوان “Don’t Play” منتشر کرد که شامل همکاری با گروه پاپ راک انگلیسی The 1975 و رپر آمریکایی بیگ شان است. در ماه بعد، او به شبکه‌های اجتماعی رفت و اعلام کرد که در مدت یک ماه ۱۰ آهنگ جدید منتشر خواهد کرد. در همان روز، او همچنین عنوان میکس‌تیپ را توییت کرد و هر روز شمارش معکوس را تا ۱۰ آگوست ۲۰۱۴ ادامه داد. اسکات این اثر را در شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان یک “آلبوم رایگان” توصیف کرد، هرچند که به‌وضوح بیان کرد که این یک میکس‌تیپ است. در ۱۷ آگوست ۲۰۱۴، او هنر جلد، تاریخ انتشار و فهرست آهنگ‌های میکس‌تیپ را فاش کرد. “Mamacita”، که شامل همکاری با رپرهای آمریکایی ریچ هومی کوآن و یانگ تَگ است، به‌عنوان دومین و آخرین تک‌آهنگ میکس‌تیپ در ۲ دسامبر ۲۰۱۴ منتشر شد. هر دو تک‌آهنگ همچنین در روز انتشارشان به رسانه‌های استریم عرضه شدند، بر خلاف سایر آهنگ‌های میکس‌تیپ که بیش از ده سال بعد منتشر شدند.

برای دسترسی کامل به اشتراک نیاز داری
keyboard_arrow_up
0
سبد خرید شما
  • No products in the cart.